Éjszaka a múzeumban Ferrari-módra: a Forma–1-es autóik között lehet tölteni egy estét
Mondjuk, ki tudna így aludni?
Mondjuk, ki tudna így aludni?
A közel 3,5 évtizedes múltra visszatekintő olasz szupersportkocsi ordító biturbó V8-asa garantáltan libabőrt okoz.
A Dino 206 GT egy alig több, mint 150 példányban készült olasz sportautó, melyből most épp új gazdára vár egy kiváló állapotú darab.
1957 nyarát írjuk és Forma-1 látványos csillogása mögött az exversenyző Enzo Ferrari, és a cége is a túlélésért küzd.
A „Ferrari” 1957-ben játszódik, a hírhedt Mille Miglia verseny előtt, amely során de Portago Ferrari versenyautójának kereke durrdefektet kapott, és ő valamint kilenc néző meghalt az okozott balesetben.
Az sportkocsigyártó vezérének, a Commendatorénak zsarnoki természete és zsenialitása egészen biztos, hogy izgalmas elegyet alkotott.
A legendás olasz sportkocsi ezen példányával eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek csak meg.
A hűvös stílus és a fekete napszemüveg elmaradhatatlan.
Tudnak ünnepelni az olaszok.
Kezd kialakulni a végső szereplőgárda a régóta ígért filmhez.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
Nem kell messzire utaznunk ezért a 80-as évekbeli kőkemény olasz sportkocsiért, viszont nem árt, ha sok pénz van a bankszámlánkon.
A Ferrari felvásárlásának elutasítása miatti sértettségből építette meg a Ford a legismertebb amerikai sportautót, a GT40-est, és nyerte meg az olasz rivális által uralt 24 órás versenyt a franciaországi Le Mans-ban. James Mangold a siker történetét vitte filmre.
Érdekes története van a maranellóiak „kis” márkájának.
A Ferrari olasz luxusautó-gyár szombaton, a németországi Hockenheim városa mellett található Hockenheimring nevű versenypályán ünnepli a márka hetvenedik évfordulóját.
Ez a vérbő olasz sportkocsi minden petrolhead szívét megdobogtatja, és a kellő pénzmennyiség birtokában most akár meg is vásárolható.
A koporsótolvajok régóta készültek a bűncselekményre, több terepszemlét is tartottak Enzo Ferrari nyughelyének környékén.
A thrillereivel legendássá vált rendező Enzo Ferrari életéről készít filmet, annak versenyzői korszakától az autócég felemelkedéséig.
Egy 1932-es évjáratú Alfa Romeo 8C 2300 Spyder vitte el a pálmát a népszerű olaszországi veteránautós seregszemlén, a Concorso d’Eleganza Villa d’Este elnevezésű rendezvényen.
Az F40-es volt az utolsó Ferrari, amelynek terveit a legendás Commendatore, Enzo Ferrari személyesen hagyta jóvá. A maranellói sportkocsi igazi gyöngyszem, ennek ellenére mégis van, aki nem vigyáz eléggé a különlegességre.